FOLLOWER

11 Jun 2009

Ad-hoc shopping...


Battle B-DamanZero2 System
Hm... entah, permainan apa ...tak tau cara guna, asyik tanya cam ner nak buat, bila nak tunjuk... eeeeiii marah nye. Itu Alif punya version... stiap kali kuar ada aje











Ini tudung umi punya... warna kuning air tapi tak nampak sangat, coz snap guna N95... lagu plak lower skit diapunya power... kot-kot tak muat nak dalam blog nih.

Ini,.... haaaa kasut nak pakai esok, untuk program keceriaan pejabat pendaftar... bukan esok jer... tapi untuk masa-masa akan datang... bila ada acara sukan klak taklah umi mengelak sebab takder kasut... actually kasut ni pun ayah yang tolong pilih... kalau umi yang cari ... hmmm mungkin tak berapa kot...


Ini stokin... stokin pun beli baru gak? hmm... sebenarnya tak masuk dlm senarai awal... tapi bila dah nampak tu... sambor jer.


Itu lah serba sedikit mengenai ad-hoc shoping untuk hari ini... berbaloi jugak... cuma penat sikit, esok pagi kul 5 dah nak kuar.
Ada citer disebalik adhoc shoping nih... nak stori tunggulah esok-esok plak...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...