FOLLOWER

14 Julai 2009

Hari Yang Sibuk

Salam buat semua,


hari ini (14/7/2009) aye ada di Residence Hotel @ Uniten Bangi kerana menghadiri Kursus ... Rekod dan Fail (14/7 - 17/7). Bertolak di PLUiTM pada jam 5.00 pagi, untuk kursus ini hanya aye sahaja wakil dari PLUiTM, tapi yang ada bersama dalam van pagi tadi ada hussin, zulaikah dan kak liza hadir ke Kursus Islam Hadhari di JPbSM.
(keterangan gambar: diambil ketika rehat tengahari, saja je snap kat penjuru nak tengok skill)



Ini gambar semalam (13/7/2009), semasa Kursus ERT (Emergency Rescue Team) di PLUiTM, aye ikut serta tapi untuk aktiviti luar aye tak dapat ikut.... Kursus ini ada dua sesi sesi pagi berkaitan asas pertolongan cemas ada aktiviti ikatan sila, sesi petang pula berkaitan bomba dan penyelemat lepas ceramah ada sesi Kawad Basah, sesi yang tak dapat aye ikuti kerana perlu siapkan dokumen untuk temuduga pada 16/7.
(Keterangan gambar: sesi memadam kebakaran "api dalam air, dalam gambar ni lelaki yang berbaju biru tu ayang aye, tak dapat nak snap dekat sebab api tu panas... dan atas sebab-sebab keselamatan juga kerana ikut arah angin... sori la yang tak nampak muka, tapi gaya ada gak kan)


(Keterangan gambar: Alif dan Syafiq dekat kereta bomba. Alif memang minat dengan kereta bomba, gambar ni diambil ketika orang lain sedang "berkawad basah" dan pada masa tu juga alif belum lagi takut dengan bermacam-macam... syafiq relex jer...Alif... itulah anakku)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...