Khamis, 3 September 2009

Emosi, emosional...

Alhamdulillah pada hari ini AYE masih lagi mampu berpuasa. Mudah-mudahan dapat puasa penuh pada tahun ni...
Nak cerita apa lagi... bila emosi dah menguasai diri... nak marah ke tidak?
Tak perlu marah-marah... cool
Memanglah adat kot.... kalau dah terbuat silap mula nak marah-marah, tambahan pula "perut lapar" (sebab puasa)... ada jer yang tak kena, kalau tercuit sikit pun macam salah jugak...
JADINYE BERSABAR JE LAH...
MUDAH-MUDAHAN TIDAK PULA KITA YANG MARAH-MARAH PULAK...
?????

Rabu, 2 September 2009

Pemurnian Fail Meja

Saja suka-suka sempena bulan puasa ni.. bukan tak de kerja... tapi kerja-kerja yang sedia ada perlu dikemaskini ....




bUsUk