FOLLOWER

29 September 2009

Ada apa dengan ceria

Salam.... Sebenar-benarnya artikel ni dah lama gak Aye nak create tapi... belum berkesempatan... tapi dalam dok sibuk ni pun masih sempat lagi nak buat entry dalam blog ni... cuma Aye rasa macam masanya kurang sesuai kan... sebabnye sekarang blogger kalau buat entry pun lebih kurang berkisar tajuk hari raya.. tapi entry Aye ni .. apa yang penting.... ini blog Aye... suke hati Aye la..
Aye kurang pasti sama ada tajuk entry kali ni sama atau tidak dengan cerita yang Aye nak buat nih... tapi kaitan tu tetap ada. Beberapa bulan yang lepas Aye ada cerita berkenaan Program Keceriaan Bulanan Mei Pejabat Pendaftar... so, berikut adalah lebih kurang macam sambungan nye...

Gambar & cerita Aye kuar kat Buletin Pendaftar.... suke nya... tapi .... la ...why .... this picture of me ... tengah sakit kepala ni... tahan punya tahan sakit kepala ... ni la hasilnya... hmmm...
gambar header buletin pendaftar yang dimaksudkan... dalam buletin tu ada citer lain lagi...


****oooOOOOooo***
-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...