FOLLOWER

3 Oktober 2009

Bones Of Love

Artist: Raihan, Album: Demi Masa, Song Category: Nasyid
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Why are you so sad
And why is it so bad
When some one leaves you behind
~
Won't you ever know
Don't you realizeIt's just a part of life
When you fall in love
With some one some time
It's smile with a broken heart
~
Oh falling in love
With Allah....
~
The bonds of love survive
No mountain too high when there's way
Come to Allah you'll never fail
The truth's so close it shall prevail
~
Allah, we belong to You
And everything we do
We do it all for You
Allah, always by our side
Guiding us to the light
Everything shines bright
No matter day or night
~

Peristiwa 1 Oktober

Banyak peristiwa dan kejadian yang terjadi pada 1 Oktober.
Pagi... hati Aye berbunga bunga ... bagai gambar di atas...
memang gembira... kerana pada hari itu... pagi itu...
PLUiTM menganjurkan Majlis Mesra Aidilfitri 1430H,
walaupun dalam masa yang agak suntuk untuk persiapan dan segalanya...
nampak macam berjaya... kesilapan?... hmmm kat mana-mana majlis pun boleh ada..
tapi dalam majlis tu... takdelah ketara sangat... yang skit-skit punya kes ... tak amik ati lah... berbunga lah hati aye ... walaupun pada hari tu... aye puasa yang ke-6... AYE HEPI..
~~~~~~
Petang....okey jer... sambung keje...
cuma nak minta maaf ngan kawan-kawan sebab tak dapat bantu...
aye ada urusan lain yang harus dilaksanakan segera...
harap dapat difahami....
~~~~~
Malam... okey lagi...
~~~~~
Esoknya... 2/10... hati aye ... bagai gambaran di bawah...
Kenape???... Aye kurang pasti dan tak tahu... dan kenapa sepatutnya jadi cam tu.. hati aye terguris... dan terluka... cuma tak berdarah... tak taulah kat dalam sana...
Sejenak ....
aye fikir dan berulang-ulang kali Aye cari di mana salah atau silap aye...
Aye tak jumpa ... atau memang aye tak nampak... atau memangnya Aye yang tak perasan...
Sampai sekarang dan mungkin sampai bila pun aye akan terus berfikir dan mencari sebab musabab kenapa begini jadinye...
Sahabat...
mengapa harus aku disisihkan
mengapa hati ku rasa begini
mengapa harus aku yang kecewa
mengapa harus aku yang sakit
Sahabat...
kini hatiku ...
tak mungkin berbunga lagi...
hanya bunga layu berguguran...
tak mampu ku sirami ...
Sahabat ...
mengapa harus aku ?????
MENGAPA
~~~~~~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...