FOLLOWER

4 Disember 2009

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL

Salam... suka juga aye dengan tajuk entri kali ni... sebabnya ia adalah berkaitan contest yang dianjurkan oleh blog Yang Terbuku di Hati @ denaihati .  Aye tahu mengenai contest ni melalui blog tu jugak... memang betul terbuku di hati... Apa yang terbuku?... Aye nak join contest dari awal lagi... tapi sekarang baru dapat join... sekarang dah tak terbuku lagi... hehehehe

HIDUP BERANI UNTUK GAGAL
Dah lama dulu aye 'dengar' ungkapan ni... tapi tak berapa faham...Kenapa mesti gagal, kalau dah hidup?... lama juga aye cuba memahaminya... at last... aye faham juga
ungkapan ni.... aye rasa lebih kurang sama dengan ungkapan orang dulu-dulu;
"Kalau tak dipecahkan Ruyung Mana Dapat Sagunya"  Kalau Aye salah tolong betulkan ..

Sponsor Contest
Contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL ditaja oleh:
1.  DSGClicks 
2.  Berani Gagal Network
3.  One Malaysia Blogshops
4.  Anisha Online Mall dan
5.  Saudacare

Wahhh... meriahnya....

Andainya berminat nak sertai contest ni.. klik kat sini denaihati .  Cuba lah... jangan tak cuba.. sebab hidup ini mesti berani untuk gagal (kan?)... kalau tak cuba tak tau.

Selamat .....
~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...