FOLLOWER

17 Februari 2010

hari yang penuh misteri...

(gambar hiasan:  virus h1n1)
salam sejahtera pembuka bicara
dah 2,3 hari tak update stori kat blog ni...
dalam masa tu... macam-macam cerita berlegar dalam otak ni...
bila tiba masa dah ... blur kejap...

Ye lah... 2, 3 hari ni... seisi rumah tak berapa sihat...
mula dari umi, ayah, alif dan dina... nasib lagi bibik nye kuat... hehehe
tapi yang penting bukan terkena virus h1n1... tak kiralah gelombang pertama ke gelombang ke dua...yang penting setiap penyakit @ musibah yang melanda ada hikmahnya...
hmmm... kalo nak citer tentang hadis
aye bukanlah pakar hadis...
cuma untuk ingatan... setiap penyakit ada ubatnya dan kita perlu berikhtiar...
selain dari ubat... doa juga penting dan memang penting
Doa untuk dikongsi; setiap kali atau pada setiap masa bila ditimpa penyakit
"Ya Allah sembuhkan penyakit ahli keluarga ku, sesungguhnya tiada yang menyembuhkan melainkan Engkau.  Amin"

Episod seterusnya:
Hari ini macam-macam hal ...
seolahnya ada yang ... bukan tak kena tapi macam ada yang nak 'mengena'
kerana... pada biasanya kita bukan tempat bertanya...
tapi kena buka kaunter pertanyaan plak... siap dengan borang soal selidik...
~~~~~~~~~~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...