FOLLOWER

16 Mac 2010

ada apa dengan blog kita

Salam sejahtera
ntah lah... orang lain berblog... kita pun nak buat blog gak
blog orang lain ... citer nya menarik... blog kita... citernya ntah apa2
nak buat entri bukannya susah... cuma perlu kreatif...
macam cik dahlia (cik ke puan?)... ideanya banyak...

tapi apa yang penting nak buat entri yang baik macam cikgu zara ...
perlukan masa dan idea yang bagus.

erk...tadi buat entri nih... tujuannya lain... tapi dah melalut ke lain plak...

Ye lah.... apa yang terasa di hati kekadang kita tak dapat nak luahkan dalam blog....kononnya blog itu kita punya so ikut suka lah kan...
tapi terfikir kah kita ... blog tu beribu-ribu lemon orang baca ... kalo blog kita famous cam blog budak nih....

Dalam berbloging (macam joging plak)... kita pasti suka bila setiap entri kita mendapat komen atau ulasan dari pelawat kita kan... Bukan untuk memuji... tapi Aye memang suka dengan Cikgu nih... seperti bulan jatuh ke riba...

untuk itu dulu entri kali ini... sekadar mengisi kekosongan ruang kosong yang dah beberapa tak terisi...
~~~


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...