FOLLOWER

5 April 2010

Salahkan Aku ... Atau Aku Salah Faham

Assalamualaikum dan salam sejahtera.  Salawat dan salam buat Rasulullah S.A.W dan sahabat2 nya serta ahli keluarganya.
Pertama sekali kalinya.... Aye nak mohon maaf bebanyak kat seseorang kerana keterlanjuran aye bagi komen kat blog dia... maaf terbuka nih...

aye nak stori skit tentang entri kali ni
Entah tak tau ... itu aye skema
Macam mana cerita nya rajin sangat dok terjah blog orang ... dah tu siap bagi komen lagi... silap-silap tuan punya blog tu macam tak sudi plak...
Pagi ini... buka blog dapat mesej ... lebih kurang kalau ikut kefahaman aye yang cetek ni...macamlah pemilik blog tu tak sudi atau tak suka aye bagi komen kat blog dia...
Sebenarnya tujuan aye bagi komen tu cuma untuk berkongsi sebab entri yang dia buat tu macam ada kaitan dengan satu entri yang aye buat...

dibawah adalah petikan pesanan berkenaan. 
Tu la.... laser sangat kan... dah kena sebijik.... toing
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...