FOLLOWER

6 April 2010

Nak berehat... kononnya kat Hotel Casuarina @ Residence Hotel @ Hotel UiTM jer...

Assalamulaikum dan salam sejahtera.  Selawat dan salam buat junjungan mulia Rasulullah S.A.W.

Entah dah berapa kali bilang mau berehat
Hari ini untuk kali ke berapa bilang lagi
Semalam terfikir mau berehat

Mau berehat di Hotel Casuarina...
tak pernah pergi lagi... cuma lalu jer... (malu tak?)
Macam mana hiasan dalamannya... teringin juga nak tengok

Rehat di Hotel UiTM... okey gak kan
Pernah dahulu pergi ke Hotel UiTM
banyak kali juga.... 3 @ 4 kali jer
untuk kursus dan juga untuk interview
Kali terakhir kerna jemputan makan tengahari
Makan tengahari jer..

Residence Hotel @ Uniten Bangi
ini pelan nye...

Pernah pergi kat situ Julai tahun 2009
Kursus kat sana... best juga
dapat jumpa kawan baru

Rehat disitu?... Buat masa ni belum terfikir lagi
Kerana mau tumpu pada kerja yang belum selesai
Sebenarnya.... itu semua cerita lalu yang telah lepas
terkenang-kenang kerana sekarang ni.... kerja.... kerja.... kerja
bila ada masa free... kita ke sana.... dengan keluarga...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...