FOLLOWER

5 Ogos 2010

Antara Facebook, Twitter dan Blog... Mana satu kerap update?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Nak cerita apa pagi2 nih...
cerita tentang diri sendiri ke aktiviti sendiri... sama lah tu
ye lah takkan nak cerita tentang orang
buat dosa kering jer...
dah lah dekat nak sambut Ramadhan nih
kalau boleh kurangkan dosa ... 'ketupat'... hehehe

Facebook @ FB @ mukabuku...
macam-macam telahan kan
dalam ramai yang tak suka ... makin ramai pulak yang join
kalau buka FB... bedebush... macam2 cerita... hm tak masuk dek akal pun ada

sumber gambar:  mr google




Twitter... sama jugak macam mukabuku
cuma belum kedengaran lagi cerita tentang keburukan twitter secara jelas
nak kata tak glamour macam FB...
tak jugak...
bila buka Twitter... dush... macam2 jugak yang keluar


Blog pulak?
yang ini kena kerja lebih sikit sebab kena buat stori yang menarik
tapi tak juga ... sesetengah tu...
ceritanya ntah apa-apa tapi ramai juga pengikutnya...
ramai juga yang singgah...
ye lah dah ramai peminatkan

tu jelah pandangan yang dikongsikan
terima kasih kerana singgah kat blog aye
mungkin tak banyak ilmu atau sumber atau pengetahuan
yang penting... ini blog aye...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...