FOLLOWER

22 Ogos 2010

Beli dan Menang... Mudah sangat

Salam Ramadhan

Nak buat entri promo skit... tumpang glamor
ntah lah sehari dua ni... walaupun dalam dok sibuk kerja melambak-lambak
nak juga buat entri... dah tu entri pun kekadang semacam jer... ehehe

layan jer gambar ni... aye jumpa kat blog en. telor... ada iklan nih... ingat nak buat khidmat masyarakat skit... mana tau kot-kot nuffnang nak tambah BE kat blog aye...
iklan ni berkaitan beli dan menang kat mudah.com... jom klik kat beli & menang... tengoklah apa yang ada kat situ...

layan lagi satu gambar....

macam-macam ada kat mudah.com untuk raya nih..

sekian. adanya.... mr nuffnang tu dah lama tak tambah BE kat blog nih... jangan la merajuk lama-lama sangat...tq..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...