FOLLOWER

4 Oktober 2010

cerita apa menarik malam selasa nih?... ehem ehem

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

salam tetap beri, walau dah tengah malam, kerana salam itu tanda sejahtera kepada semua yang membaca
wajib jawab? nak jawab tak per (dapat pahala), tak nak jawab pun tak per (tak der pahala) itu jer.

entri tengah malam, ketika menemani mr hubby menonton emergency 2010 di tv9 - kisah penyelamat (bomba) bertugas tak kira masa untuk masyarakat...

(gambar hiasan - dari koleksi peribadi, mainan alif yang dah hancur sekarang nih... huhuhuhu)

streamyx dah tiba.... huyeh huyeh

Assalamualaikum,

gambar hiasan
entri pengenalan
bukan nak menunjuk-nunjuk
sebabnya aye jer baru pasang streamyx
orang lain dah ke depan dah guna macam-macam
termasuklah broadband (ada orang kata berukband... hehehe)

lepas ni... agaknya saban malam tak lena tidur ler gamaknya
esok-esok kat ofis dok ngantuk jer... manakan tidak malam dok berstreamyx jer...

Rahsia Pewangi Victoria

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

apa khabar semua
tak terkejut ke dengan tajuk entri
hehehe... sebenarnya tajuknya telah diMelayukan dari tajuk asalnya iaitu Victoria's Secret
pandai pandai jer translate ayat orang guna ayat sendiri

tak usah banyak citer la
kalau nak dapatkan pewangi ni secara online senang jer
klik kat blog Itsy Bitsy Secrets... macam-macam perfume berjenama ada
cubalah

salah satu perfume yang ada
harganya memang berpatutan
bukan saja perfume
brooch dan telekung pun ada...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...