FOLLOWER

5 Oktober 2010

NAK MENYEPI DAN MENYENDIRI SEKETIKA : DUDUK DIAM-DIAM

Assalamulaikum dan salam sejahtera,

nak buat apa pun buatlah
itu pun nak kabor ker
saja nak penuhkan ruang dan masa
sementara nak menyepi
bukan duduk saja
tapi nak buat macam-macam kerja

so sementara tu layan jer idea yang ada nih
nak layan maxis ker... ada talian 60007
talian untuk apa yerk... korang cari lah sendiri
aye nak masuk bilik kebal jap
(lama oi... dah tinggal bersawang bilik tuh)
tak lama lagi blog ni pun nampak macam nak bersawang gak nih...

lagi ...
kalo ada kuar iklan apa-apa kat blog nih...
layan jer lah...
eh eh macam dah langgar pantang nuffnang plak
pantang kat seksyen 6... yer ker....
tak salah pun cuma buat entry jer
entah keluar iklan ke idak tak tau ler..
layan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...