FOLLOWER

3 November 2010

nak cari glamor

Salam,





orang buat blog awak pun nak jugak

orang buat duit dengan blog awak pun nak jugak

orang buat stori the mori yang best-best melatop... awak ntah ke mana

kononnya nak glamor dan kaya dengan blog

tapi tak jugak, manakan tidak

buat stori nak dengan tidak jer

nak usaha lebih skit tak nak...

asyik nak menempek entry orang jer

pass tu gaduh le tak der orang nak bagi komen

nuffnang pun tak berapa nak singgah bagi BE (Buffered Earning)

yang ada pun ciput jer... yang lebihnya... tunggu la berkurun lagi baru nak tambah...


opppsss........... peace... ada yang terasa atau aye yang syiok sendiri...

Nuffnang Premiere Screening – The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader

Salam,

Just for information and for sharing also for making this blog always updated... lol

Nothing much, just read the sypnosis of The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader, which was taken from nuffnang directly... peace!!!

Return to the magic and wonder of C.S. Lewis’ beloved world – via the fantastic Narnian ship, the Dawn Treader. In this new installment of the blockbuster “The Chronicles of Narnia” motion picture franchise, Edmund and Lucy Pevensie, along with their cousin Eustace and their royal friend King Caspian, find themselves swallowed into a painting and on to the Dawn Treader. As they embark on an incredible adventure of destiny and discovery, they confront obstacles beyond imagination.

picture credit to http://www.gsc-eonbankcard.com/
Thanks

Biru Mata Hitamku

Salam,

akhirnya bukanlah penghujung kepada perubahan
kerana perubahan itu perlu untuk kebaikan
melakukan perubahan bukanlah kerana tidak tetap pendirian
melakukan perubahan adalah untuk kepuasan diri namun dalam masa yang sama tidak menjadikan perubahan itu sebagai satu alasan untuk menukar pendirian

tetapi andaikata pendirian itu menyusahkan diri sendiri
tidak sukar kan untuk ubahnya
manusia perlu ubah pendirian supaya tidak rigid dengan situasi semasa

tambahan pula sekarang harga minyak Petrol Ron 97 dah naik
mujurlah namun sampai bila pula Ron 95 tak naik harga
tiada jaminan kan?

semua mampu berubah
hatta harga sebiji bawang sekalipun
kerana perubahan itu ada dalam diri kita
dan kita perlu adaptasi perubahan itu dengan bijak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...