FOLLOWER

8 November 2010

orang yang paling sibuk

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

siapa yang paling sibuk????

Nabi Muhammad S.A.W seorang Rasul dan Nabi masih ada masa untuk bersama keluarga

teringat satu petikan... tapi tak ingat baca kat mana dan siapa penulisnya...
"Orang yang paling sibuk adalah orang yang paling banyak masa lapangnya"

nampaknya kita yang tak sibuk ni... memang tak der masa lapang

atau dengan kata lain... orang yang banyak masa lapang tu orang yang paling sibuk lah ...

layan...

p/s:  tunggu mr. NUFFNANG tambah BE (Buffered earning), BE lama dah jadi ME (metered earning) pulak... tapi tak juga ditambah2... nak buat iklan apa lagi yer?

Ola Monday!!!

Salam Sejahtera,

Hari Isnin.... sering diperkatakan sebagai Isnin yang Biru... Mengapa yerk?... Sebab hari Isnin adalah "Monday Blues"... hehehehe. 

Main-main jer... dah tiga cuti.... nih... broadband pun ikut cuti sama... sambut pesta cahaya yang tak berapa nak bercahaya... manakan tidak... pagi2 hujan, bila malam menjelang penuhlah dengan kelkatu malam mencari cahaya, makanya sebahagian lampu pun terpaksalah di'korban'kan... terutama kat ruang tamu... on ajelah lampu kat porch tu... kasi can kat exora berpesta cahaya ngan kelkatu...

sekian sahaja kisah 'monday blues' aye....

apa pulak kisah isnin biru kalian.....ada rasa2 nak share, silakan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...