FOLLOWER

11 November 2010

CERITA KREATIF

Salam sejahtera, Salam 1Malaysia juga Salam 1Dunia...

Kali ni...dah macam kena histeri la pulak... rasa macam kena sampuk dek BA pun ada jugak... ntah tak pasal2 buat catatan tentang CERITA KREATIF pulak.  Walla!!!, memang tak kreatif tapi nak juga buat CERITA KREATIF... ini semua gara-gara BA.  Eh! ini bukannya paksaan tapi dah nak buat jugak... buat le..

apa jenis CERITA yang KREATIF aku nak buat neh... seingat tadi tak nak join, alih2 dah tinggal beberapa minit jer lagi... gatal pulak tangan ni... ngeeee... apa nak buat nak tidor pun mata tak boleh pejam, nak tidur  lena pun tak buleh... otak dok ligat memikirkan nak buat CERITA KREATIF... kalau tak buat rasa macam rugi pulak.. jenoh la nak perah otak neh..

weh!!... mamat ni pulak dok tersengih siap ikat gigi bagai lagi... ala kalu dah jong*** tu jong** la jugak... nko ingat buleh jadi cam Misha Omar ko.... udah la si Mamat bekas vokalis exist tu dengan macam2 kes dibuatnya... yang nko tersengih... macam senyum kambing yang sumbang tu pehal pulak...ngaco jer la...

oooo.... baru aye tau... tunggu malam Jumaat yer... esok hari Jumaat.  Aye tau ler cik pah tu lehernya jinjang (panjang ler), tak yah lah nak panjat2 cam tu kang terkehel pulak... sapa yang susah?  sudah tentu le mereka dan keluarga mereka jugakkkkk yang susah... Aye tak tau...


eh eh... yang Si Mon** dok susah-susah angkut anak an** tu pasal pulak?... biorlah lantak la hai... sibuk nak amik tau pulak...

aduyai... rajinnya si Mon** tu nyusun anak an** .  baru lepas mandi ler tu... nak berjemur pulak... kasi kering yerk... heheee.... tak kuasa la ... nak layan benda2 nih semua....


sesekali tengok, baik jugak si Mon** tu ... rajin jer buat kojer... bukan macam cek nab sekor nih... terbuntang depan pc... sampai kaki pun dah naik atas meja pulak... berat sungguh kes ni...kalau dah ketagih internet ke ketagih blog cam tu le kot... eh eh cek nab ke apa tuh... tak berapa clear water santuary resort pulak...

hmmm.... semua gambor dah tempek kat sini... CERITA KREATIF tak jugak jadik... cam ner nih...Nak ke BA layan catatan tentang CERITA KREATIF yang tak berapa nak kreatif nih... Perasan la sorang-sorang... kononnya di Alam Fana Cinta pulak dengan Fotograf.

Cukup la dulu kot... nak tambah banyak2 kang... panjang berjela2 pulak...merapu merepek meraban kat sini...

Sekian...CERITA KREATIF...

Pintu Kebaikan

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

"Buat baik biar berpada, buat jahat jangan sekali"
Kita dinasihatkan supaya buat baik tetapi berpada.
kita dinasihatkan juga supaya tidak berbuat jahat walaupun untuk sekali...

~~~~~~~~~
Jika pintu kebaikan dibukakan untuk Anda, maka bergegaslah menuju ke sana. Karena Anda tidak tahu kapan pintu itu akan ditutup.



(Khalid bin Ma'dan)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...