FOLLOWER

15 November 2010

Pindah!!!!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia,



aye dalam mood nak pindah

nak pindah rumah....

nak pindah ofis...

nak pindah jawatan...

esok mula lapor diri kat tempat "baru"....

hehehehe.... baru yang dah kenal lama... !!!


isk isk isk.... kojer .... lagi... tak abih

mungkin juga tak pakai lori.... sebab pindah barang kecil2 jer tu pun angkut ngan exora....sian exora!  Barang besar2 let go jer kat jejiran tetangga... bukan free tau ...


tak lah sampai cam ni.... anak pun baru 2 jer..., yang banyakpun mainan depa jer sampai 2 3 bakul...

ha.... guna kotak2 terpakai... minta kat syariff.... nasib tak minta 5 hinggit... kalo tidak mau beratus hinggit melayang

sekian.... nak layan pc jap....

p/s:  terima kasih kepada semua yang banyak membantu.... semoga berjumpa lagi di lain peluang.... InsyaAllah.

Amy Search (youtube), Sudirman - Salam Terakhir (lirik)



Sudirman - Salam Terakhir



Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang

Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu

( korus 1 )

Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya

( korus 2 )

Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu

( ulang korus1, korus2 )

Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula
Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan

Salam ku yang terakhir



...... hati pilu dan sayu....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...