FOLLOWER

13 Disember 2010

Dilema dan Delima

Assalamualaikum,


Dilema dan delima adalah suatu perkataan yang jauh sekali perbezaan.

Dilema adalah sukar membuat keputusan, seperti diluah mati bapa ditelan mati mak... tak tau nak buat pilihan yang mana satu ...

Delima pula adalah sejenis buah yang sedap... ada sesiapa pernah makan?... isinya berbiji dan warna merah... kalau memiliki bibir yang cantik ... dikatakan bak delima merkah... bukan delima mekah yer...

apa nak cerita kat sini? heheeee blur jap...

sebenarnya aye dalam dilema tentang suatu cerita yang nak dibuat cerita dalam blog nih...

tapi buat masa ni... elok aye simpan dulu citer tu... kot2 ada angin rasa2 nak publish, nanti aye publish...

bukan kerana nama

bukan juga kerana gambar

bukan lagi....

bukan kerana tiada idea

bukan kerana nak meniru

bukan jugak.....

bukan

bukan

bukan.....


 

yehaaa

Assalamualaikum,

sukanya hati streamyx kat rumah dah pulih, baru jer 2 3 jam tadi...

nakpi siap2 dulu

nak pi pasar malam

pasar malam dekat pejabat SIDEC, setiap hari isnin

kat bandar U pulak setiap hari rabu

meriah.....

da....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...