FOLLOWER

10 Februari 2011

Berapa anda dapat

Selamat sejahtera buat 1Malaysia,


Berapa anda dapat dengan nuffnang, boleh dapat ke RM100 sebulan?   Belum tentu kan?
Memang kalau diikutkan perasaan... tapi kenapa pulak nak ikut perasaan... tunjuk perasaan pun tak perlu.  Kerana tujuan kita buat blog adakah semata-mata kerana nuffnang... jangan buat kerja gilerrrr.... Biarpun ada blogger boleh dapat hingga ribuan ringgit sebulan... itu rezeki dia dan memang itu mata pencarian dia kot...




Bagi kita blogger yang tak berapa nak hidup lagi nih... berblogging seperti biasa jer... walaupun ada masa dan ketika terasa macam jelak kan... bila log in kat nuffnang... tengok tengok macam tak der perubahan dan tak ada peningkatan pun ... apa yang penting sekarang adalah kita bila berblogging biarlah sedikit sebanyak dapat memberi manfaat pada orang yang membaca...

layan jer...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...