FOLLOWER

4 Mac 2011

Nak Menyorok dan mencari iPad 2

Selamat sejahtera,


Nak menyorok dan menyamar macam belalang kat daun tu... ececehhh... sang belalang tu ingat orang tak nampak.... dah nampak.... senyap-senyap tangkap cahaya (gambar) guna nokia N95 jer canon DSLR tak mampu beli lagik... agak2 kalau tangkap gambar belalang tu guna kamera kat iPad 2 okeh tak... ke lagi cantik warnanya... boleh terus publish kat blog ke tak pun kat flickr...

layan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...