FOLLOWER

17 Mac 2011

Aku tak suka dia benci | Bukan Hikayat Merong Mahawangsa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia,



(sumber gambar:  google.com - tiada kaitan dengan jalan cerita tapi suka dengan watak anak burung yang berkepala besar.. ada cerita jugak tentang kepala besar !!!)


Dia kata dia benci ditipu, Aye pulak... tak suka ditipu
Ada beza ke 2 perkataan tu, Yer... Benci tu tak suka lah dan... tak suka tu kan ke sama dengan benci

Memang nyer sape yang suka ditipu...
mulut cakap lain tapi tangan buat lain... manis kat mulut jer
mulut kata buat yang sebenarnya tak buat pun... macam kita tak tau
itu yang sakit... dan menyebab .... tak suka!!!!


(sumber gambar:  timeoutkl.com)


Cerita ni... tak der kaitan langsung dengan Hikayat Merong Mahawangsa yang baru ditayangkan
Maaf! bukan niat nak buat cerita tapi .... cari publisiti gak...
sebab dah lupa jalan cerita pasal tak suka dan benci... neih...


.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...