FOLLOWER

30 Mac 2011

Dapat tugas baru | Tekaan tepat dapat hadiah :-)

Selamat sejahtera,




(gambar cari kat google, nak nyatakan laman web mana banyak sangat.... carilah sendiri)

Dapat tugas baru dan yang paling pasti bukan sebagai penyanyi... huhuhuhu.... aye tak pandai menyanyi... kalau menyanyi kat dapur boleh la... opps jangan silap lagi.... kalau anak dara maca Heliza yer lah tak boleh nyanyi kat dapur nanti kahwin dengan orang tua.... twink....

aye udah ada dua (2) anak dara.... tak kisahlah kalau nak nyanyi kat mana pun kan...cuma tak boleh ler nak nyanyi kuat-kuat sebab suara tu kan ker aurat.... heheheh.... dan sebab kedua takut nanti turun lagi hujan tak sempat nak angkat kain di jemuran pulak.... kihkih...

okeys...  Back to the story... aye dapat tugas baru sebagai penyemak.... eh... ada per.... tapi tugas tu untuk aye jer.... orang lain tak dapat yer... sori... naik lori!!!!!!!!


tugas apa nak tau tak?... tak yah la...kalau nak tau jugak... teka sendiri... sesapa yang betul dapat hadiah










SERIUS NI!!!!





nanti upload gambar hadiah tu.... nak menyemak jap...

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...