FOLLOWER

1 April 2011

BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

sesaja nak menyibuk... sebab BEN ASHAARI kata AKU TAK SUKA , AKU TAK SUKA LAA !  So... ada aye kesah... idak eh...


Jadi... tak mou banyak cakap (tulis kat sini)... ringkaskan cerita, meh kita baca apa yang Ben nak tau

Sila beritahu kenapa anda tak suka ANONYMOUS ..

-  tak suka ANONYMOUS sebab tak kenal sapa depa, tapi depa kenal kita... heee tak sukaaaaaa


Pengalamanan anda bersama ANONYMOUS.. Ceritakan ..
- Pengalaman?... setakat ni tak der lagi yang menyakitkan mata hati dan perasaan, sebab blog ni tak glamour.. huhuhuu... cuma pernah terjumpa cik ke puan ke encik ke tak tau arrr... dari mana ntah letak cerita yang tak berapa aye paham, satu dalam bahasa Cina lagi satu dalam bahasa Rusia... weh... bahaya tu.. terus letak password kat ruang komen... selamat sikit.


Nasihat anda pada mereka yang gemar mencaci maki dalam blog ?
- nak nasihat bukan senang, belum tentu depa buleh terima sebab depa tu jenis yang suka merapu ... yuhuuu..
okeys... macam nak buat apa buat dok caci maki hamun dalam blog bukan ke perbuatan tu tak baik, bukan jer dalam blog kat mana2 pon tak baik itu bukan budaya kita... BUDI BAHASA BUDAYA KITA!

~~~~~~~~~~~

akhir kata dari penulis:  maaf kepada tuan/puan anonymous... semoga perbuatan yang tak baik tu dihentikan... seyes (ayat ape nih... aye pun tak tau, tapi dah jumpa banyak kali kat dalam blog ben).

sekian..




Kisah bergambar lagi pada 1 April

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


hanya gambar...



no more writing for today's stroy... just a picture...

Biar gambar yang berbicara pada 1 April

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Pada 1 April 2011 nih... biarlah seharian hari ini gambar yang berbicara... kerna bulan tak bisa ngomong... huh.... ayat sesat nih... jangan percaya...

Dan jangan peduli dengan April Fool ia bukan budaya kita orang Islam dan bukan juga budaya orang Malaysia, okeys...


neither any strory about these picture are related...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...