FOLLOWER

4 April 2011

Isnin, 4 April 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Hari ini Isnin bersamaan 4 April 2011 dan bersamaan dengan 30 Rabiul Akhir 1432.

Syukur Alhamdulillah, masih dipanjangkan usia dan dikurniakan kesihatan pada hari ini.  Mudah-mudahan dikurniakan rezeki yang halal lagi baik. 

Amin.

Esok, 1 Jamadil Awal 1432.  Lepas ni Jamadil Akhir, Rejab, Syaaban dan Ramadhan.... Rindu! Ramadhan.  Ada empat bulan lagi untuk ganti puasa Ramadhan 1431H.  Jangan terbabas...

Sekian.

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

Gegar 1,000 blog bulan April bermula.  Segmen tajaan Ben Ashaari.

Terlewat kah aye... ntahkan masuk dalam senarai atau tidak..... tu lah malam tadi dok asyik tengok Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH 2010)... dah terlepas segmen... hampir-hampir terlepas kot..

Cuba jer..

Apa perasaan bila marah?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Pernah tak kena marah?
Kesiankan kat budak2 bila kena marah...
bukan tak boleh marah tapi kalau salah tu tegurlah dengan cara yang baik
semua orang ada perasaan
kita pun tak suka bila kena marah kan?




nak tau apa perasaan bila kena marah?
menyampah!!!! benci!!!! meluat!!!

tapi biarlah tak der makna nak menyampah, benci atau meluat kat orang yang marah kat kita ... kan?
kita tak ke mana, dia pun tak ke mana jugak...

so win win situation lah nih...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...