FOLLOWER

18 Jun 2011

17 Jun 2011 | Tarikh Keputusan Peperiksaan Ijazah UiTM April 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

17 Jun 2011, hari Jumaat.  Semalam bukan hari ini.  Kerana hari ini adalah hari Sabtu.  Pada tarikh berkenaan maka keluarlah keputusan peperiksaan Ijazah UiTM bagi peperiksaan untuk bulan April dan Mei 2011.

Lantaran itu timbul pelbagai spekulasi mengenai keputusan peperiksaan.  Semoga semua yang menduduki peperiksaan tersebut mendapat keputusan cemerlang.  Kepada yang masih belum terima, pastikan anda telah memenuhi syarat utama iaitu 'SUFO'.  Makkumat mengenai SUFO ada di dalam portal pelajar.  Bersabarlah dan jangan buat spekulasi.

Good luck to all

Bersiap sedia untuk Mereka Bahagian Gembira

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Sedang-bersiap-siap untuk keluar jalan2 dengan anak2 tiba2 dapat panggilan yang tak berapa nak hangit... sebab belum masuk dalam kuali atau periuk tekanan lagi... panggilan hangit nih... memang tak suka... sebab tak dapat nak berliburan dengan keluarga sehari dua nih... sebab ayah kena pi kerja pulak...dok kat rumah jer lah... jalan2 dengan kereta sorong Inas... huhuhu

menunggu ketibaan Mudah Bahagia Gumbira... Sembilan hari makan double pizza lengkap bersama lima biji limau mandarin....hehehe  macam teka-teki kan... cerita ni ada kaitan dengan salah seorang folower terbaru aye... tak yah teka... sebab tak der hadiah pon...

~~~~~~~~

Ketahuilah! Sesungguhnya dunia telah bersiap-siap untuk meninggalkan kita dan sebaliknya akhirat telah bersiap untuk menjemput kita. Masing-masing dari keduanya (dunia dan akhirat) memiliki anak-anak. Jadilah kalian semua anak-anak akhirat dan janganlah kalian menjadi anak-anak dunia, karena sesungguhnya hari ini (dunia) adalah waktu untuk beramal tanpa ada hisab (perhitungan amal), sedangkan esok hari (akhirat) adalah saatnya hisab tanpa ada amalan.
('Ali bin Abi Thalib)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...