FOLLOWER

30 Jun 2011

Semangat yang hilang!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Dah dua hari bermula dari semalam (memang la tak kan esok pulak... minta-minta esok idak la jadi cam dua hari ni)

semangat ni macam dah terbang melayang-layang, sempat tarikh balik semangat tu... terbang balik

apa kena dengan hati dan perasaan yang tak berapa stabil

ehhhh ..... ni pun nak citer dalam blog ker?

dah... nak citer mana lagi....

Macam ni boleh ker?

Assalamulaikum dan selamat sejahtera,




Kita adalah antara jutaan insan yang terpilih untuk menjadi kaya dan berjaya.

Namun kekayaan dan kejayaan itu tidak akan datang bergolek tanpa usaha dan komitmen yang bersungguh-sungguh.

Yang pipih tak kan datang melayang (macam kapal terbang kertas yang ditiup angin)
Yang bulat tak kan datang bergolek (macam bola yang disepak oleh pemain bola sepak Malaysia)

Chaiyo!!!!







..... Boleh ker.... buat entry macam ni...


huhuhu... sedang bergigihan lagi untuk buat entry... dan cari idea untuk Cabaran Hidup Luar Biasa...

*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...