FOLLOWER

15 Julai 2011

Senarai kempen terkini

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Bukan senang nak berbloging.  Tambahan bila dah kekeringan cerita dan idea bercampur pula dengan kesuntukan masa dan bila laptop kesayangan ini mula meragam.


Hari ini, nak senaraikan kempen-kempen 'Buffered Earnings' yang sedang berlangsung di blog ini.  Antaranya:
1.  jenama susu yang terkenal Mamil Gold,
2.  kereta pilihan terbaik Proton Persona,
3.  Krim Pemutih Badan Vaseline,
4.  Motor Trader... yang ini tak tau nak letak apa,
5.  syarikat telekomunikasi terkemuka negara Celcom dan
6.  Baush and Lomb.  Cari punya cari ... rupa-rupanya Bausch and Lomb adalah berkaitan wanita juga iaitu antaranya pencuci contact lense... rasanya dah ada buat cerita sikit pasal iklan tu tapi tak ingat bila... nak kena godek-godek dulu.

Sayangnya Proton Exora dahulunya bermula dari 21 April 2011 dok bertapak kat Buffered Earnings tiba-tiba hari ini dah turun la pulak, jadi Metered Earnings... maka berakhirlah perkhemahan Exora di Buffered Earnings tak sempat nak buat banglo.  Tapi agak lama juga kiralah dari 21 April 2011 hingga katalah hari ini 15 Julai 2011, dah masuk 3 bulan tinggal lagi 6 hari jer... alahai...nuffnang kenapalah cepat sangat bawa turun.

Semangat nak berupdate blog bukanlah semata-mata kerana kempen-kempen tu, tetapi juga kerana adanya idea dan ingatan kepada pembaca. Ewahhhh perasan pulak... mana lah ada orang nak baca sangat blog ni... yang tak berapa nak baik nei....heheh

Cukup dulu... Sekian.

.

Pintu

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Pagi-pagi Jumaat nih... layan sat apa kebaikan yang ada kat diri kita dan bandingkan dengan keburukan yang ada pada diri kita juga... mana banyak?...

koreksi diri...



Apabila Allah menghendaki kebaikan pada diri seorang hamba, maka Dia akan membukakan untuknya pintu amal dan menutup baginya pintu perdebatan. Sebaliknya, apabila Allah menghendaki keburukan pada diri seorang hamba, maka akan dibukakan untuknya pintu perdebatan dan ditutup baginya pintu amal.
(Sebagian ahli hikmah)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...