FOLLOWER

20 Julai 2011

Wordless Wednesday | Terkenang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Kenangan di Masjid Al Makmur

20 Julai 2011 | Kursus Positive Thinking

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

[ sekadar gambar hiasan, tiada kaitan dengan jalan cerita tetapi berkaitan dengan si penulisnya ]

Sejenak sebelum ke kursus.

Kursus Positive Thinking?  Ada berbagai-bagai andaian dan telahan dibuat.  Mengapa perlu hadir ke kursus tu, belum cukup positif ke pemikiran, tak cukup lagi ke pemikiran sekarang dan macam-macam lagi... yang best sekali deme cakap apa tau... ha ahhh kursus ni untuk orang yang mulut celupar cam kami jer, ustazah tak yah pergi laa.... hei... mana boleh macam tu... kan kursus ini untuk membina pemikiran positif... tak kiralah siapa pun, kalau nama dah naik tu pergi je lar... kan gaduh pulak jam kursus tak cukup lagi.... ni dah bulan tujuh sat jer lagi bulan dua belas... kalau tak cukup jam kursus 42 jam cam ner?

Itu citer sok sek sok sek pasal kursus tu, belum pergi lagi... banyak sungguh pemikiran negative kan?

Lepas pi kursus ni nanti harap-harap dapatlah cas positif pulak... dan nyahcas kan aliran negative tu...

nanti citer lagi ekkk...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...