FOLLOWER

27 Julai 2011

The new Proton Saga FLX!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Harap maaf, catatan berikutnya adalah dalam Bahasa Inggeris.

For more information just click HERE



PROTON is now giving you the option of getting more mileage for your Ringgit! PROTON has launched the Proton Saga FLX that uses Continuous Variable Transmission (CVT), commonly found in luxury cars.

Utilising an advance belt system that transforms torque to power, the Saga FLX gives you a smoother drive, removing the jerks of traditional autogear transmission systems. This “stepless” gear tansition improves drivability and responsiveness of the car, the smooth transition of the car between gears helping the car perform more efficiently, saving fuel.

Designed to give consumers better drive satisfaction and safety confidence, the Proton Saga FLX also comes with Anti-lock Braking System (ABS) and Electronic Brake-force Distribution (EBD), along with driver and passenger side air-bags.

Check out the latest Proton Saga FLX ‘coz its even better! For more details, visit your closest PROTON Edar showroom or visit: www.epicsaga.com.my

Wordless wednesday

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Carian yang terbaik?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Agak-agaklah apakah pencarian yang terbaik?.  Perut dah berkeroncon nih...

lalu ditinggalkan di sini apa yang sedang dan telah anda cari...

nora
=> siapa nora, adakah dia adalah nora elena, atau nora si penyanyi tu...
4

senarai program e-pjj uitm seri iskandar
4
=>  untuk pengambilan September 2011, nampaknya tiada pengambilan untuk UiTM Perak di Seri Iskandar....

plk ijazah
=> jawapan sama di atas
3
ijazah ekonomi pjj / plk
=> jawapan sama juga, tetapi tambahan.. program tu ada di kampus lain, mungkin di Shah Alam
3
bekas ubat gigi
=> cerita tu ada di SINI
2

nik zaris nelydia senrose gambar
=>  ramai sunggu peminat dia kan?
2
susu anmum untuk ibuhamil
=>  memang baik untuk ibu yang hamil, kalau perisa coklat lagi sedap!!!
2
jari duncing
=>  jari duncing tarak.... jari runcing ada...
1
al-kuliyyah background music ustaz fauzi
=> al-kuliyyah setiap petang jumaat di TV3
1

butik/busana untuk raya
=> hmmm belum cari baju raya lagi...
1
exora julai 2011
=>  memang dulu ada kat Buffered earnings... sekarang dah turun dah...
1
gambar seminar hidup luar biasa dr
=> pergi kursus tu tapi tiada gambar yang diambil... dan dipamirkan pun tiada juga...
1
ketinggian nelydia senrose
=> tak tahu...
1

uitm space pjj diploma 2011
=> UTM space ada lah... uitm belum buat space lagi...


Dahh.... sekian.... selamat lah...

sabar dan menang

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

tatkala kesabaran mula menipis...


Kemenangan yang dimaksud dalam hadits ini mencakup kemenangan dalam dua bentuk jihad, yaitu jihad melawan musuh yang nyata (orang-orang kafir) dan jihad melawan musuh yang tersembunyi (setan dan hawa nafsu). Barangsiapa bersabar dalam menghadapi kedua musuh tersebut, maka ia akan mendapat pertolongan dan kemenangan atas musuh-musuhnya. Barangsiapa tidak sabar menghadapinya dan banyak mengeluh, niscaya ia akan kalah dan menjadi tawanan musuhnya atau menjadi korbannya.
(Ibnul Mubarak ketika mengomentari sabda Nabi Muhammad shallallahu 'alaihi wasallam: Sesungguhnya kemenangan itu turun bersama kesabaran.)

Kosongkan pemikiran

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Sedang sibuk-sibuk kepala pening... merungut-rungut pulak depan anak.  Lalu anakanda Alif yang bijak lah sangat.... mencadangkan apa kata kosongkan minda dan otak.... hah??? macam mana nak kosongkan otak... Alif kata jangan fikir apa-apa rehat.... nanti relaxlah... hilang sakit kepala...




hmmm.... cakap senangkan kan?... boleh buat ker..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...