FOLLOWER

5 Ogos 2011

5 Ogos 2011 | Ada lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Semua orang termasuk pemilik blog ini terkadang keliru dengan status diri sendiri... Why?.. Coz, semenjak dua menjak... sejak bulan Ramadan la.. nak update cerita terbaru sesaja sedangkan kerja dok bertimbun... tak suka betul nak guna aya skema nih... macam di dunia tiada orang lain yang sibuk...

Petang ni ada lagi...ada apa... mesyorat la....

Malam karang kot ada masa baru boleh update cerita, tu pun nak kena pastikan draf minit mesyuarat petang ni dah siap.. kalau tidak tunggu esok... tapi kalau buat kerja bertangguh kan tak elok... nanti siapa yang susah... ????

Jumpa lagi...

Recycle gambar lama ketika bersantai selepas lunch di Residence Hotel at Uniten... ceritanya dah ada dalam blog ni juga... apa khabar semua? Ada sesiapa kenal yang kenal aye tak kat sini?
Hai Kak Tini!!!!


*-*
.

Apa yang akan terjadi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Kematian telah berada di leherku, kuburan adalah rumahku, pada hari kiamat kelak aku akan berdiri dihadapan Allah, shirath (jembatan di atas neraka jahannam) akan menjadi jalan yang harus kulewati. Demi Allah! Aku tidak tahu apa yang akan terjadi padaku kelak.
(Atha' as-Sulami)

Say NO to make-up! #BareYourSkinDay for just 24 hours.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Pernah guna SK-II?... Tak pernah dan ada rasa juga nak cuba, cuma tak berapa pasti dengan status kebolehgunaannya (ayat baru ker ayat skema?).  Ye lah kan harga bukan sepuluh dua... ratus2 tu...

Target Pageview Bulan Ogos 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Pageviews bulan Julai 2011 4,892

Hajat hati nak sasarkan pageviews untuk bulan Ogos 2011 sebanyak 5,500 

Kenapa 5,500?
Sebab ini blog aye dan itu sasaran awal.  Kalau tercapai dah cukup bagus tapi kalu lebih lagi sangatlah bagusnyer... kalau tak tercapai?... Tak per tunggu sasaran bulan September 2011 pulak... amacam boleh? 

Hidup Luar Biasa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...