FOLLOWER

4 September 2011

Mengapa isteri jumpa lelaki lain

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia


Mengapa isteri jumpa lelaki lain.  Huh! panas memang panas tajuk nih.  Nak buat cerita macam mana yer asalkan tiada pihak yang terasa hati.  Boleh tak kita berfikiran positif dengan berfikir begini "Isteri jumpa lelaki lain... semasa urusan rasmi di pejabat" 

apa kaitannya pula dengan Isteri kamu antara lelaki lain?

Kita wanita sebagai isteri keluar rumah adalah atas izin suami sama ada nak ke TESCO dengan kawan-kawan atau dengan anak2 tetapi bukan dengan lelaki lain.

Kita juga sebagai isteri bila keluar rumah kerana bekerja di pejabat juga atas keizinan suami dan suami kita juga harus malahan wajib tahu apa jenis kerja kita dan siapa pula bos kita atau rakan sejawat kita.  Rasanya tak perlu takut untuk memaklumkan kepada suami siapa pula lelaki lelaki lain yang sering berurusan dengan kita semasa berkerja.

Sebagai isteri jangan sesekali membelakangkan suami ketika di mana juga berada walaupun keberadaan kita di luar rumah adalah atas izin suami.



Mengapa pula isteri harus jumpa lelaki lain atas urusan apa pula? 

Janganlah kita sebagai isteri bertindak zalim terhadap diri sendiri dengan berjumpa lelaki lain.

Sekian.

*.*



.

Hasil carian hari ini

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Hasil carian untuk hari ini... bukan carian di google atau yahoo tetapi carian ini didapati di TESCO.
Percaya atau tidak belum penuh pun beg besar tu... nilainya dah melebihi RM50.00.  Hanya barang-barang dapur sahaja. 

Esok dah mula kerja, oleh itu hari ini kenalah siap sedia barangan dapur mana yang patut... borong juga mana yang sempat di rembat... bila dah mula kerja memang tak hengat nak shopping dah... dok kerja aje... ngadap komputer dan meja kerja tu...

apa pula hasil carian korang untuk hari ni yerk... hehehe

*.*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...