FOLLOWER

16 September 2011

16 September Cuti Umum Malaysia | Pendaftaran Kursus Induksi Khusus UiTM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Selamat menyambut Hari Malaysia.  Hari ini adalah juga hari pendaftaran peserta Kursus Induksi Khusus UiTM bagi kumpulan pengurusan dan sokongan 1 di Pusat Latihan UiTM.  Berkenalan dengan 2 orang peserta dari INTEC dan UiTM Sabah.  Namanya.... dah tak ingat... memory power dah loose... dah hilang 15%...

Seperti biasa catatan ini tidak bergambar kerana tiada mood nak bergambar sebab tidak dapat beli lagi hajat hati iaitu iPad2.  Lepas pendaftaran tadi tinjua jap kat TESCO Kampar, dah jumpa harganya RM1600 ++ tetapi tiada pilihan, salesboy kat situ buat tak tau jer.... blah lah... tunggu apa lagi dah orang tak sudi nak layan kita kan sibuk dengan awek baju hitam seluar pendek jer... tak sesuai langsunglah nak layan makcik yang bertudung ni...  so sad..

Kembali semula ke cerita di Pusat Latihan UiTM, hari ini juga merupakan kali pertama aye menjejakkan kaki ke Dewan Makan baru di Pusat Latihan UiTM.  Sedih? Tidaklah tetapi rasa teruja yang teramat sangat macam hotel pulak, sebab dewannya besar.  Satu yang perlu diubah adalah hiasan dan pemakluman di dalam Dewan Makan itu serta kedudukan petugas di Dewan Makan.  Sesuatu perlu difikirkan oleh pengusaha dan juga mungkin pengurusan...

Maaf lah cerita ni lompat-lompat sikit, balik dari TESCO Kampar singgah pula kat D Manis Boutique... ejaannya tak berapa tepat tetapi sebutannya lebih kurang gitula, hajat hati nak cari blazer untuk pakai esok, blazer yang dah ada ni tak berapa sesuai la.  Sayangnya sales girl kat situ tak faham apa itu 'blazer' ... ??? Bila disebut jaket ditunjukkan pula blouse hitam berbunga hitam yang kelihatan seperti blazer lebih kurang... tak sesuai lah 'yang'... kita nak pakai untuk urusan rasmi bukan untuk pi sosial hanging... so bad... baliklah... tunggu apa lagi. 

Ingat nak beli 'twister' edisi terbaru di KFC sebelah... dah lah penuh orang pulak... waktu dah menunjukkan jam 7.00 mlm.... tak jadi juga... Balik rumah terus...

Sekian, sahaja sebahagian daripada detik-detik bersejarah yang dilalui oleh seorang 'yangbaik' pada 16 September 2011.

"*.*"

.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...