FOLLOWER

8 September 2012

Kenapa susah nak tidur

As salam


Susah sangat ke nak tidur?
Tak susahlah, ambil bantal letak kepala sambil menonton tv, sat lagi tidur le
Tak juga, dah tengok tv macam mana nak lelap mata
Boleh jer... kalau tidak tak der lah istilah tv tengok orang tidur.... hahhaha

Habis macam aku ni... sampai sekarang tak tidur lagi macam mana pulak
Ala tak susah... senang jer
Nko kata senang tapi yang nko tak tidur lagi kenapa?
Eh ... aku tak nak tidur lagi laaaa...
Nko buat apa tak tidur lagi nieh...
Ni ha... tengak menaip
Ehhh... sama la kita...
Apa yang samanya
Sama lah... nko menaip aku baca....

Hahahahha

Biul per ....

'suka duka pentas dunia'


.

1 ulasan:

  1. otak dok pikir mcm2 buat susah nak tidur....heeee

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...