FOLLOWER

1 Disember 2012

Aduhai Sabtu yang bersepah

As salam,


Alahai! kertas kerja siapakah ini yang berserakan atas lantai... kenapa tak kemas lagi?

Tiba-tiba saja bila rumah bersepah macam ni... tak tau lah nak tulis apa kalau ikutkan nak buat 'wordless' saja, tetapi mana ada istilah 'wordless' untuk hari Sabtu.  Itu baru sepah kat tengah rumah belum tengok lagi kat bilik tengah.. yang penuh dengan mainan... entah apa la pulak cerita ...

Biasanya hari Sabtu kan hari yang gembira ... bagi sesetengah orang lah kan.  Mana tidaknya si ayah dan Dina Huda dah keluar berjimba... pelik lah amatnya kerana pada kebiasaannya Alif memang pantang nampak ayah bersiap dia dulu akan mengekor.  Memang misteri!



Inilah rupa otai yang punya angkara... habis berserakan ... mana-mana pun dia punya kerja, kemas di sini selerakkan di sana... lepas kena marah pura-pura nak tidur, minta susu , cari ayah ler... cari kakak ler... ada jer alasan... cubit kang!

Omaknya dah pusing kepala, mana tidaknya si Abid pula dah pandai nak minta di angkat di riba... huhuhu.  Mana satu nak buat ni... nak kemas rumah, nak makan, nak buat susu untuk tiga orang pulak tu... dan... nak update blog juga... wei..

Sabar lah... juga

2 ulasan:

  1. sabar je la. semua tu tak boleh lari rasanya, kena buat juga.

    BalasPadam
  2. to denaihati,

    betul memang kena banyak bersabar, dah tanggungjawab dan amanah harus diterima...
    :)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...