FOLLOWER

13 Januari 2012

Bila kempen bertambah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Nampaknya kehangatan bara kempen semakin terasa.  Maklumlah dah agak lama dengan pilihan yang telah dibuat.  Namun dalam penantian menanti kempen baru, kempen lama sedia ada masih lagi belum berganjak.  Tiada tanda yang menunjukkan akan berlakunya penambahan bonus atau pendapatan.


Nama kempen yang tertera juga hampir sama walaupun pada blog yang berlainan.  Hakikatnya bimbang juga untuk mengeluarkan catatan berkaitan kempen nuffnang yang sedang berlangsung di blog Yangbaik.  Ini adalah kerana setiap kali senarai kempen dikeluarkan sejurus selepas itu kempen berkenaan akan terkeluar.  Hairan juga kerana tidak berlaku pertambahan kempen atau bonus.  Adakah kerana isi kandungan blog ini tidak berfaedah atau tidak mendatangkan keuntungan kepada Nuffnang. 

Walau apa pun yang berlaku kelansungan blog ini akan diteruskan dengan catatan terkini mengenai kehidupan suka duka pentas dunia.  Biarpun sesekali catatan di blog ini agak membosankan.

Terima kasih tidak terhingga kepada anda yang sudi lepak-lepak di blog ini.  Semoga ada sedikit menfaat buat anda.

.

Semangat masih belum bersedia

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Masih belum bersedia
Bimbang belum bersedia
Bukan nak bercerita
Tetapi sekadar catatan

Perlu kumpul kekuatan
Bukan kerana tidak kuat
Cuma semangat belum bersedia
Perlu kumpul kekuatan semangat dan minda
Mind Power!

Spirit power too

???

Apa kaitannya baucer buku dengan top-up

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,



Sekarang memang sedang 'in' pencarian mengenai baucer buku 1 Malaysia.  Cuma satu yang kurang sedap di dengar apabila Baucer Buku 1 Malaysia ini khabarnya boleh ditukar dengan top-up. 

Hello....., wahai adik-adik sekalian, baucer buku itu untuk buku satu kemudahan dan untuk meringankan beban keluarga serta beban pelajar sendiri untuk membeli buku rujukan dan bahan-bahan berkaitan alat tulis iaitu keperluan untuk pembelajaran.

Janganlah disalah gunakan baucer buku itu, memang lah dalam dunia ini ada penawaran dan ada permintaan.  Biarkanlah pernawaran itu dengan tawarannya.  Tak perlu diwujudkan permintaan lain yang merugikan diri sendiri.  RM200.00 tu bukan sedikit jika dapat beli buku bukankah itu sesuatu yang menguntukan.

Fikir-fikirkan lah... dah belajar di Universiti tak kan tak boleh fikir sendiri...mana baik mana buruk..

*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...