FOLLOWER

2 Mac 2012

Menunggu hadiah dari Moscow

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


sumber:  flickr.com
Moscow! satu daerah asing buat Yangbaik.  Tidak pernah pun walau sedetikpun hadir ke sana.  Jumpa dalam mimpi pun tak pernah muncul.  Pengetahuan mengenai Moscow hanya diperolehi dari pembacaan terutama dari blog ariffshah.com seorang pemuda yang baru saja menamatkan pengajiannya di sana.

Bukan sahaja Moscow malahan Ariffshah juga tidak pernah ditemui secara bersemuka sekadar perjumpaan di ruang maya sahaja.  Melihatkan kisah-kisah pengembaraan di bandaraya Moscow sungguh indah dan menarik.  Untuk menghasilkan penulisan yang mampu menarik minat ramai pembaca tidak sukar namun tidak semudah yang disangka.  Kerana penulisan yang menarik terhasil daripada pengalaman, penghayatan, kreativiti, minat dan pengetahuan yang mendalam dalam sesuatu bidang.

Hadiah dari Moscow.  Banyak cenderamata menarik dari Moscow.  Uih... tak der lah nak bercerita sangat mengenai hadiah-hadiah dari Moscow ini memandangkan 'tuan tanah kedaung' tak pernah pun menjejakkan kaki ke sana.  Sekadar usha serba sikit kisah Hadiah dari Moscow.

Macam tajuk novel pulak...

Tajuk cerita ni macam tiada kaitannya dengan jalan cerita... Apa Celop! Tidak mengapa, sejurus saja tiba bingkisan hadiah dari Moscow itu ia akan ada kaitan jua

Sekian adanya...
.

Hidangan Panas Cucur Kucai

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Cucur kucai

Sesaja nak tayang. Asal jangan ada yang melenting
Tajuk sebelum ni... 4D... ramai yang tak berapa setuju
seolah promosi pulak... promosi apa tak taulah

Nak pantun sikit... tak nak baca tak per...

Pokok kucai ditanam bonda
Dalam pasu ia bersemayam
Cucur kucai mudah disedia
Enak dimakan ditengah malam

Cucur kucai mudah disedia
Makanan kesukaan satu keluarga
Hidup perlu sentiasa ceria
Biar pergi semua derita

Mencari Resepi Cucur Kucai?
sekian adanya
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...