FOLLOWER

22 Mac 2012

Bukan kisah Adam dan Hawa

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia


Cuba fahami mutiara kata ini;

Sesungguhnya diantara bagian hawa nafsu yang tersembunyi adalah merasa senang apabila amalan yang kita perbuat dilihat oleh orang lain.  (Ibnul Atsir)


~~~~~

Louis Vuitton menari-nari

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Percaya atau tidak si Louis Vuitton tu... boleh menari-nari kat blog nih..
Jangan terkejut dan jangan pula buat-buat tak tahu  
Louis Vuitton tu bukan sahaja nama orang tetapi juga nama bagi beg berjenama dan berkualiti tinggi

sebelum celoteh panjang... beg Louis Vuitton ini menari-nari kerana adanya wuuhuuonline.com sumbangan nuffnang untuk blog Yangbaik... dan ada contest juga untuk memiliki Louis Vuitton... cepat...


Terkejut... oppocot!!
Tanpa segan dinyatakan bahawa beg Louis Vuitton memangnya antara beg idaman sejak dulu lagi
Tetapi masih belum memilikinya... belum cukup syarat... 

Beg Louis Vuitton menjadi milikku jua...
angan-angan mesti ada
kalau tiada angan-angan macam mana nak dapat... Kan? 

Buffered Earning di Nuffnang pundah berakhir dan belum lagi berganti...
kebiasaannya patah tumbuh hilang berganti... tetapi ini.... dah dua hari... menyepi jer..

...
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...