FOLLOWER

3 Julai 2012

Antara Dilema dan ...

As salam


Tajuk sebegini rasanya dah biasa dibuat.  Mungkin juga ada yang tertanya mengapa @yangbaik suka buat tajuk dan catatan yang sukar difahami.  Pada @yangbaik itu adalah 'trademark' kerana dalam keadaan tertentu kita sukar untuk meluahkan apa sebenarnya yang terbuku di hati.  Boleh jadi dalam masa-masa yang tidak disangka ada orang tertentu yang benar-benar mengalami peristiwa itu membaca catatan ini, walaupun tiada kaitan tetapi mungkin akan terasa.  Tetapi @yangbaik rasanya tidak pula menceritakan siapa orang yang sebenarnya... Kan?  kalau ada sesiapa yang terasa ia adalah secara kebetulan dan mohon jadikan apa yang ditulis ini suatu peringatan atau pengajaran dalam meneruskan hidup. 

Biarpun catatan ini bukanlah datangnya dari pakar psikologi atau pakar rujuk bagi sesuatu.  Tetapi @yangbaik lebih suka berkongsi pengalaman sekitar kehidupan kerana @yangbaik pasti ada dikalangan pembaca yang mengalami situasi yang sama atau hampir sama.


Sekali lagi @yangbaik kehilangan kata-kata untuk dicatat di sini.  Sebentar tadi Inas Insyirah meragam lagi.  Sejak kebelakangan ini begitulah ragamnya sering terjaga di tengah malam.  Mungkin kerana dia dah tahu dua hari lagi nak kena cucuk.  Suspen pulak...

Tinggal lah dulu... bila dah lapang nanti sambung semula.


haaaa.....

Tertinggal

As salam,


Dah terlepas satu hari nak rekod catatan di sini.



 
alkisah kenapa tak keluar catatan semalam bukan kerana malas atau tiada idea, tetapi lebih kepada sibuk dengan aktiviti keluarga. 



Termasuklah anak demam bawa ke klinik, balik kampung pulak jumpa anak saudara baru serta sambut kepulangan ahli keluarga baru balik dari Lubnan dan Australia.



 
apa pula kaitan dengan orang baru balik kan?  huh... tiada kaitan langsung.  sebenarnya ada juga sedikit tak banyakpun.



okey... di lain kesempatan.... kita merepek lagi...



Peace!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...