FOLLOWER

6 Disember 2012

Merajuk lagi

As salam,


Eh tak sempat nak cerita lagi dah publish...suka sangat potong trip...satu hal pulak dah tersilap tekan kan keyboard ni, nasib baik sempat diselamatkan... kalau terdelete tadi kan ke naya... sekali dengan cerita terdelete... tak lalu dah nak mengarang semula. 


Semenjak dua menjak nih (entah ayat ni dapat dari mana tak tau), Kakcik kat atas nun suka sangat merajuk.  Tak boleh tegur sikit muncung mengadap dinding...konon-konon mengadu kat dinding lah tu... Lagi satu kalau permintaan tak dipenuhi pun merajuk jugak... panjang jer muncung nye kalau tak muncung menjerit sekuat hati bingit satu rumah entah2 satu blok taman ni pun dah kenal suara dia (termasuk suara mak dia,,, eeeeiiii haish).


Duduk dalam masjid

As salam,
Barangsiapa yang duduk di dalam mesjid, maka sesungguhnya ia sedang duduk-duduk bersama Allah. Maka sudah sepantasnyalah baginya untuk tidak berbicara kecuali pembicaraan yang baik.
(Said bin al-Musayyib)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...