FOLLOWER

20 Disember 2012

Mari mengenal nombor | 20122012

As salam,



Hari ini... meh kita bermain dengan nombor.  Harap maklum yer ... gambar di atas itu sekadar hiasan dan tiada kaitan dengan 20122012.  Mengkala kome nak kaitkan juga.. aye tak mampu ler nak cakap apa-apa kat sini...

Untuk mengenal lebih dekat lagi hari ini adalah hari Khamis 20 Disember 2012 bersamaan 6 Safar 1434.  Eh korang perasan ke tidak ngan tarikh nie?  Ker korang dah jemu bermain dengan nombor... tak jumpa lagi mana-mana blog yang menulis berkenaan nombor 20122012.  Haa... kalau ada meh cepat mengaku...

Bukan apa release tensiond an stress sat... Dah tengahari baru dapat nak update blog nih.... maklum lah tadi kan masa kerja... tapi sat lagi lepas solat nak sambung kerja semula...makan tengahari pun kat meja sendiri jer... tutup pintu ... jangan bagi ada orang ganggu... ada apa-apa urusan nun.... kat kaunter sana... maaf yer...

'suka duka pentas dunia'

Paling Lama Bersedih

As salam,




Aku belum pernah melihat orang yang paling lama bersedih daripada al-Hasan. Ia berkata, kita tertawa, sementara bisa jadi Allah yang telah melihat amal-amal yang telah kita perbuat berfirman, 'Aku tidak mau menerima amal-amal kalian sedikitpun.'
 
(Yunus bin 'Ubaid)
 
 
Kesimpulan:
Mampukah kita bersedih atau berdukacita atas amalan-amalan yang mampu kita lakukan. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...