FOLLOWER

31 Mac 2013

Segmen: 300 bloggers

As salam,



Sempena hari Ahad ni, join segmen:  300 bloggers anjuran blogger Paly.  Untung juga ada segmen ni , boleh bertukar-tukar link blog dan berkenalan dengan Rakan Blogger baru.

Hari cuti umum memang dah biasa tidak ramai pengunjung.  Nak buat entry pun berkira-kira juga rasa macam rugi jer.  Kan dah tersilap tu... buat entry untuk orang baca atau buat entry untuk suka-suka.  Banyak  pula membebel kat sini eh...

Selamat bersegmen kepada semua.  Jom klik pada gambar di atas untuk turut serta.

Tarikh tamat @ 3 April 2013 | Tepat pada masa 11:59 malam 


3 ulasan:

  1. salam kenal dari segmn yg sama.:)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum/salam sejahtera. Datang berkunjung dari segmen yang sama.. kalau sudi singgah la sini ya.. :)

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/03/segmen-300-bloggers.html

    I follow ~ =)

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...