FOLLOWER

7 Mei 2013

Bosan atau dah jemu

As salam




Macam-macam gambaran perasaan manusia kan?  Bila dah bosan tak tau nak buat apa mula lah merapu.  Dok bersembang kutuk-kutuk orang bukan nak insafkan diri sendiri.  Dok sebok sangat dengan hal orang.  Sekali orang tegor mula nak merajuk... kononnya tak nak bertegur sapa.  Tension betul hidup dalam dunia macam ni.  Tak boleh nak bertolak ansur sikit.  Semuanya nak cari salah orang.

Tiba-tiba pula terus muhasabah diri... semoga dipermudahkan segala urusan dan maafkan saja mereka yang pernah buat silap dengan kita.  Bukannya kita tak pernah buat silap dengan orang.  Dengan diri sendiri pun pernah juga buat silap kan.  So... maafkanlah diri sendiri.  Sayangi diri anda

Amacam... ada bran?

2 ulasan:

  1. memang ada jenis2 manusia yang sebegini kak...x dinafikan...

    BalasPadam
  2. tu yang kita kena elakkan tu... agar tidak berjangkit pada kita kelak..

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...