FOLLOWER

19 Julai 2013

Sesi bergambar kenangan | Photoshoot time!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Alkisah disebutkan setelah disepakati oleh sekaliannya, maka pada hari ini terciptalah sejarah pertama bagi warga pejabat untuk bergambar kenangan bagi tahun 2013.

Nak diringkaskan cerita begini lah....Hari ini merupakan hari bersejarah buat kami semua kerana dapat berkumpul semuanya untuk bergambar kenangan.  Bukan senang sebenarnya nak berkumpul semua orang dalam satu masa, tambahan pula hari ini Jumaat dan banyak agenda penting yang harus diselesaikan segera.




Awal pagi lagi cameraman dah bersedia, cari sudut yang sesuai dan menarik.

Bukan senang tau nak dapat sudut yang menarik tambah dengan pencahayaan pagi yang matahari tidak berapa menampakkan sinarnya lagi..  Tidak lah gelap sangat dah pukul 8.00 pagi pun, tetapi cuaca agak mendung sikit... Rahmat di bulan Ramadhan.

Lokasi adalah di  kawasan lanskap sekitar tiang bendera depan bangunan pentadbiran.  ngeeee... ayat tu copy paste dari ayat bos dalam email, korang tak kisah kan...




Berbalik kepada cameraman tadi, berubah-ubah tempatnya... dari tingkat bawah naik ke tingkat atas kemudian tu turun ke bawah balik... nak dapat posisi yang sesuai dengan bilangan ahli yang ramai, mana tidaknya staf bahagian kami memang ramai cuma lokasi tempat bertugas saja yang berasingan... kat Pejabat Am ni adalah beberapa 'kerat' jer... :D

Tunggu punya tunggu.... jenuh jugak lah mana nak cari kedudukan lagi nak susun ikut ketinggian lagi (cuma lebar jer tak kesah.... :P).

Sebelum kedudukan disusun sempat lagi berborak isu semasa... berkaitan isu semasa di pejabat le... dunia luar lain ... tak kuasa nak layan.

Bila cameraman dah sedia... model pula tak siap lagi.  

Berpeluh jugak lah ... nak dapatkan kedudukan yang sesuai.

Gambar beramai-ramai tu tak dapatlah nak letak di sisi sebab tak siap lagi.  Kalau dah siap pun belum tentu lagi nak letak kat sini... sapa nak tengok?

Sekian adanya.

2 ulasan:

  1. wah seronoknya bergambar kenangan... ^_^

    BalasPadam
  2. bestnya sebab nampak yang perempuan pakai baju warna sedondon!

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...