FOLLOWER

28 Ogos 2013

Dua wajah yang berbeza pada waktu yang sama

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 1Malaysia


Bangun pagi merupakan satu agenda yang paling dinanti oleh dua beradik ini.

Si adik memang suka sangat bangun pagi-pagi sebab dapat tengok muka umi dan ayah (berbeza ke dari malam tadi?).  Bangun jer terus ceria dan lompat-lompat.  Memang tak duduk diam.

Tapi bila tiba waktu bergambar... boleh pulak duduk diam (sekejap).  Macam faham jer muka dia nak kena jadi bahan dalam blog umi.

Wajah Abid yang ceria
baru 10 bulan rupanya...


Si kakak memang muka kadang-kadang tak berapa nak ceria. Entah apa mimpi malam tadi... jerit-jerit tak tentu pasal...

Pagi ni... muka moyok semacam jer... kira cukup bagus dah sebab tak meragam.  Kalau selalu dan kadang-kadang bangun pagi ... hangin semacam jer... nak mandi sendiri (nak main air sebenarnya)... duduk dalam bilik air 'berejam-rejam' (lama la tu).


Inas Insyirah... yang suka buat tak tau bila nak ambil gambar
mood kedaung la tu... entah apa yang dimenungkan
umurnya ketika ini baru mencecah 2 tahun 8 bulan


Mood nak berbloging dah semakin pulih tetapi bertelagah pulak dengan aktiviti keluarga dan kerjatangan... macam mana nie...

Suka duka pentas dunia.  Rumahku keluargaku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...