FOLLOWER

17 September 2013

Betul-betul tak perasan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera



Hari ini hari Selasa...

Gambar di atas dirakam pada senja... Isnin, 16 September.

Mesti tengok gambar di atas betul-betul dan perhatikan apa yang nak diceritakan... Ewahhhh... macam nak buat soalan kuiz pulak.

Inas Insyirah memang tak perasan ada pepatung kat bawah ketiaknya.  Kusyuk sangat tengok cerita kartun animasi.... dah tak ingat pula nama kartun tu.

Kalau aye ingat nanti aye update kat entry ni ehhh...

Bila dipanggil buat tak tau... merajuk sebab dalam kereta tadi tak dapat duduk dengan umi.

Elok saja dia beralih... tak tau lah... punya menjeritnya...kusss semangat

Bukan saja nak usik dia... cuma nak reaksi... nasib juga tak lama dia menjerit...

Jangan dibuat lagi lepas nie... nampak jer apa-apa serangga, cepat-cepat buang...

:D

3 ulasan:

  1. boleh pulak tangan dia elok je kat situ...khusyuk punya pasal...hehehe ^_^

    BalasPadam
  2. semangatnye budak ni...comel

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...