FOLLOWER

25 September 2013

CPUV ke empat September 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Dalam dunia blogging ni macam-macam boleh jadi.  Sekejap timbul sekejap tenggelam. Saat yang paling indah apabila ada feedback dari rakan blogger mengenai sesuatu isu atau artikel yang dikeluarkan.

Namun bagi blogger yang bersemangat kental, hasil penulisan dalam blog tidak semestinya mendapat feedback secara lansung seperti komen yang ditinggalkan oleh pembaca.

Sebaliknya terdapat ramai rakan blogger di luar sana yang suka membaca dan tidak meninggalkan feedback... tidak mengapa kerana itu bukanlah isu besar walaupun dalam sesetengah perkara jejak yang ditinggalkan oleh pembaca akan meningkatkan PR blog.

Makcik ni... suka potong stim kan... tulis tajuk lain tapi intro entah ke mana.... macam tiada kaitan langsung.

Korang jangan bimbang... intro tu sedikit sebanyak memberi kesan kepada hasil penulisan berikutnya...


CPUV ke empat bagi bulan September 2013, SENHENG/SEN Q - Plant A Trip


Sungguh menarik CPUV kali ini kerana diberikan oleh Nuffnang berturut-turut pada hari yang sama.  Sejurus selepas CPUV ke tiga September 2013 dikeluarkan.

Alkisahnya... ada terlihat kelibat iklan SENHENG di blog ni... tapi tak lama tak sempat nak capture. Nanti ada peluang bila bila masa iklan SENHENG tu keluar kat blog ini aye capture...

Baru jumpa... terus capture...




Terima kasih sekali lagi kepada Nuffnang dan SENHENG dan juga kepada kalian semua yang tidak jemu-jemu menjejakkan kaki ke blog ini.

Sekian adanya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...