FOLLOWER

18 September 2013

Satu pagi di Taman Tasik UTP

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Oleh kerana hari ini hari Rabu, maka aye YangBaik berhasrat untuk tidak berkata (menulis) banyak sebaliknya dipamerkan di sini gambar-gambar sekitar sesi riadah di Taman Tasik Universiti Teknologi Petronas.

Biasan!



Jalan mana harus di pilih?



Langkah yang terhenti seharusnya dimulakan segera.



Indahnya suasana pagi



Imej misteri


Kanak-kanak dan taman permainan tidak dapat dipisahkan



Mengapa cepat sangat nak balik?  Saya nak main lagi laaaa



Bunga Raya bunga kebangsaan Malaysia bersama dua dara pingitan.


Sekian adanya celoteh ringkas.  Semoga gambar-gambar di atas mampu memberi makna kepada kehidupan.

Terima kasih.



8 ulasan:

  1. bila mai utp? i hari2 kat sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak der lah selalu ke UTP, gambar kat atas tu hari Isnin lepas.. :)

      Padam
  2. Tunjukkan banyak lagi keadaan UTP..teringin nak tengok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah... berminat dengan UTP tuan?
      kenalah datang sendiri dan lihat sendiri keindahan kawasan sekitar UTP. Aye bukan staf UTP jadi tak berapa berani nak impose banyak2 tentang UTP, setakat kawasan sekitar Tasik tu boleh jer :)

      Padam
  3. beriadah kat taman macam ni, anak-anak memang susah jak ajak bali. lama pulak tak tengok bunga raya tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak-anak memang seronok bila berada di taman ... sampai ajak pergi setiap hari... huhuhu tak mampu la

      Padam
  4. Seronoknya bila ada keluarga sendiri. Doakan saya dipertemukan dengan seseorang yang baik perwatakannya dan beriman *tetiba* haha.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya doakan semoga nisa mendapat jodoh dari kalangan orang yang baik-baik...

      Padam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...