FOLLOWER

16 September 2013

Tutti Frutti kini berhampiran rumah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Seperti biasalah blogger wanita bajet mak-mak ni selalu lah juga jadi tukang promosi percuma bagi sebarang aktiviti dan keluaran terbaru di kawasan sekitarnya.

Betulkan?

Tutti Frutti sekarang baru saja menjejakkan tapaknya di Bandar Seri Iskandar.  Tak pula ingat dengan tepat tarikh perasmian pembukaan.  Kerana pada hari perasmiannya... sangatlah sibuk tak sempat singgah.  Yang terperasan hanyalah khemah di depan deretan bangunan kedai... dengar khabarnya Tutti Frutti dah buka di Seri Iskandar.

Jom Terjah!

Di ofis kawan-kawan dah mula bercerita.  Macam-macam antara benar atau tidak percaya atau tidak cuba sendiri.

Di rumah pula anak-anak asyik menggoda.  Apa tidaknya kawan-kawan sekolah dah mula mercerita.... tambahan pula beberapa hari sudah terjumpa mangkuk kertas Tutti Frutti depan rumah... agaknya malam tadi mereka yang 'take-away' ni makan dalam kereta masa perjalanan balik rumah,,,tak nampak tong sampah lalu tercampak dengan pagar rumah... Sabar jer lah.

Biarlah mereka dengan kerenah mereka...

Apalagi dengan kesempatan yang ada tak kiralah balik ofis lambat ker.... demi memenuhi impian dan hasrat anak-anak, maka berkorban masa jugalah.

Nak cerita tentang masa memang semua orang diberi masa yang cukup.  Nak bercerita mengenai wang ringgit... memang tak semua orang mempunyai kuasa beli yang sama.  Sementara masih ada masa dan duit yang cukup belilah seadanya... Semoga anak-anak berpuas hati dan tidak lagi menderita kerana tidak dapat makan tutti frutti.. menderitalah sangat!!!


Nikmati Tutti Frutti di rumah... lebih aman tak yah nak jaga sangat tertib.  Cedok jer masuk mangkuk, pilih tempat duduk yang selesa... nak bersila ker nak bertimpuh atau duduk atas kerusi boleh saja... Santai jer


Semoga anak-anak akan bergembira dan berbahagia dengan 'hadiah' ini.

Eh... memang tiada gambar anak-anak makan tutti frutti, sebab di rumah kan... biarlah mereka dengan kebebasan mereka... tak mahu ganggu. :D

Tutti Frutti Frozen Yogurt kini berhampiran rumah dan boleh dinikmati pada bila-bila masa.

Terima kasih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...