FOLLOWER

3 Oktober 2013

Hari ini tertinggal lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera


Gambar hiasan semata.  Semoga hasrat tercapai :D


Hari ini tertinggal lagi
Bukan tertinggal bas atau kereta
Bukan juga beg duit atau bedak kompak
Tetapi tertinggal yang tertinggal itu adalah kawan baik
Kawan baik yang sentiasa membantu ketika diperlukan
Sebenarnya lebih dari kawan baik
kerana ia bukan manusia
tetapi ia adalah telefon bimbit ku...

Telefon kesayangan yang telah tertinggal dalam bilik
Tertinggal kerana tadi sedang cas telefon
Bukan kerana nak cepat tetapi kerana tak ingat
Dah keluar rumah pun masih tak ingat
Dah sampai ofis baru teringat

Macam mana...
Kalaulah ada sesiapa perasan telefonku dalam bilik yang sedang dicas
Mudah-mudahan selamat.....

Untuk itu sentiasa beringat-ingat dan bersedia
Catatkan juga nombor telefon kecemasan (encik suami) pada kertas dan letak dalam purse.
Kalau harapkan ingatan... memang dah hilang.
Tak ingat langsung sebab nombor telefon ada dalam telefon ler... mana nak cekau ehhh.

Hari ini tertinggal lagi....

5 ulasan:

  1. hehe kawna baik ngn gajet wahh ade baiknye..klu tak xdelaa TB boleh bace entri ni tanpe kawan baik awk kn ;)

    BalasPadam
  2. Telefon bimbit sudah menjadi keperluan. Jika tidak bersama...rasa tak selesa. Dulu2...semua nombor di hafal, sekarang...no sendiri pun xingat. huhu

    BalasPadam
  3. to TB... hehehe semua pun kawan baek jugak... :D

    BalasPadam
  4. to BM,
    memanglah bila dah jadi keperluan... tak tahu pulak nak guna dengan betul.. =)

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen anda tanggungjawab anda. Komen dan pandangan anda amatlah dihargai. Terima kasih atas pandangan yang diberikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...